donderdag 10 maart 2016

Stola


"ik heb een tuintje om me heen, 
alleen voor mij...." 




De bloemen zijn gehaakt. Zo is het goed, niet verder over nadenken en vastmaken :-)

Soms, héél soms, ben ik een besluiteloos tiep en kan ik even niet vinden wat ik nou eigenlijk wil.

1 ding is zeker, not too much....
Dus dit is perfect, geen rand onderaan.

Het enige waar ik nog over nadenk, is een randje 'goudsbloemen op de mosterdkleurige strook.




Heb jij ook de Lente opgesnoven vandaag?
Heerlijk he? 

In Amsterdam heb ik vandaag even met m'n toet in de zon gezeten voor de fourniturenwinkel.....
Het was zalig en vitaminen opdoen is altijd een goed idee 
En...Anouk fietse zomaar voorbij...ja Anouk...nobody's wife Anouk :-)



Ik verheug me op morgen......
Dan gaan we met een club te gekke meiden haken op Blijburg!
Ik heb er zon zin in! Zeker met de verwachting van veel zon, dan lijkt mij Haken op het Terras een prima idee!



Hoe de dag was, lees je later :-)


5 opmerkingen:

  1. Wow, zo mooi!! Zag je Mexicaanse deken op de facebookgroep Gezellig Haken en ben je blog meteen komen opzoeken. Zooooo prachtig allemaal! Die heldere, vrolijke kleuren! Knap werk!
    Fijne zondag nog,
    Sigrid
    ps: Ben je nieuwe volger op Bloglovin' geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dank je wel Sigrid, fijn om te horen, en leuk dat je gaat volgen! #tof

      Verwijderen
  2. Ik vind je stola heel mooi geworden! Ik ben zelf niet zo´n fan van dit soort stola´s. Begrijp me niet verkeerd, het is een mooi kunstwerk. Een kleurenpracht. Maar het past absoluut niet bij me en vind het te hysterisch. Maar deze is GEWELDIG! Absoluut niet hysterisch! Prachtig!

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Karin wat een prachtige stola!! Ik zou een stola ook zo graag willen haken, maar kan op heel het internet niet vinden hoe je moet beginnen. Zou je mij dat kunnen en willen uitleggen? Trouwens je Mexicaanse deken vind ik ook top!!!

    BeantwoordenVerwijderen