woensdag 9 maart 2016

Bohemian riem



De riem is een feit!
Gisteravond heb ik deze riem gehaakt. Ik vind hem súper.
Het (koop) patroontje komt van Nienke van Mooi van Draad

Ik ga hem gebruiken als riem, maar je kunt er natuurlijk ook een tassenhengsel, of camera band van maken. Leuk toch?

Ik heb katoentjes gebruikt met haaknaald 2,5
De kleurtjes voor een volgende liggen al klaar :-)






In Amsterdam zit Fa. Boeken...walhalla voor gespen, kantjes, bandjes, stoffen, knopen....dus daar moet ik heen voor een retro gesp :-)




Bij Nienke van Mooi van Draad heb ik ook een workshop Folklore borduren gevolgd samen met een beregezellige club meiden.
Zeker aan te raden na hopelijk een mooie warme zomer! 







1 opmerking:

  1. Ik vind je riem werkelijk fantastisch meis!! Heerlijk vrolijke kleuren! En je handschoenen zijn te gek geworden. Heb nog altijd profijt van de mijne. In de ochtend is het echt nog koud op de fiets. Heb ze dan ook altijd aan!

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen