dinsdag 3 mei 2016

Zullen we even bijpraten?

Zoals je misschien gemerkt hebt, was ik even weg
Je raadt het al, inderdaad, vakantietijd! #yay!

Ik heb heerlijk 2 zonnige eilanden 'gedaan' , samen met mijn Lief, en we hebben zó onwijs genoten!

Niets anders dan Zon, Zee, Zand, Zonnenbrandcrème en Zen
Dat hadden we even nodig
En....3 boeken gelezen! 

As you might have noticed, I was away for a while
My guess is you guessed it, yay, holiday!

My Love and I went to 'do' 2 Íslands in the Sun', and boy , did we had a great time!

Sun, Sea, Sand, Sunscreencream and Silence , we just needed thát
And read three books!






Uiteraard had ik, voor het eerst btw, een haakwerkje meegenomen
Nou, dát bleek geen succes;
Ik ben bezig met ruiten te haken, en daar wil ik persé een stip in het midden
Dat was niet echt makkelijk, voor mij dan, maar ik kan nu wél met links haken!
Maar goed....................
Ik was té Zen denk ik, ik heb de helft gewoon verkeerd gehaakt, niet goed geteld dus
Ik heb er heel wat die opnieuw gehaakt moeten worden 
Hoe ging het ook alweer...aldoende leert men? ;-)


Offcourse I brought some crochetstuff along, for the first time btw
well, thát was not such a great idea
I am working on a project with diamond shaped patterns, and I insisted that there would be a dot right in the middle
That seemed to be difficult to get it right, but I managed, and thats why I also can crochet as a 'lefty':-)
But.........I was to relaxed I guess; I miscalculated the stitches, and now I have to do them all over again 
No problem though ;-) 







These are the right ones!
I will write out a little tutorial later


Vanaf nú dus weer terug in het gareel
Het wordt mooi weer, de temperaturen gaan omhoog, dus tijd om de tuin weer aan te kleden
Mijn Lief maakt om het jaar een nieuwe bank van oude pallets, en daar gooien we matrassen op, véeeeel kussens, Baliparasolletjes, krukjes, tafeltjes, kaarsjes, lampionnetjes, vuurkorf, muziekje, tafelkleden, vloerkleden , véél kleur en we maken er weer een bohohippieparadijsje van 

So, from now on back to the daily stuff
The temperatures are going up, time to work our garden
My husband made a bench out of pallets today
We put out the matrasses, pillows, a lot, sunumbrellas from Bali, stools, tables, candles, lights, firepit, music, tablecloths and rugs, all in colorfull hippiebohochique ;-)

there is a start!

Ik heb ietwat moeite om mijn haakwerkjes weer op te pakken, sowiezo iets op te pakken ;-)
Nog een aantal wips afmaken, en uiteraard weer nieuwe in de planning :-)

Maar prioriteit is nu het huis schilderen :-)

I have some difficulty to pick up my crochet again after the holiday, and not only the crochet 
I have 2 or 3 wips to finish, but some new projects lined up :-)

But painting the house is priority number one!

I so do L O V E Lathyrus flowers 

Last but not least...

Een give away actie!

Ik heb veel bolletjes katoen, héél veel, dus ik heb besloten iets weg te gaan geven

Wat moet je er voor doen?
*uiteraard mijn blog volgen (tevens Bloglovin)
* volg mij op Instagram (@karingroenewoud)
*like de foto (dus het bericht) op Instagram en deel het  
 bericht onder je eigen volgers
*Tag jezelf in het bericht en vertel waarom jij 
  onderstaande bolletjes (ongemerceriseerde) katoen 
  graag wilt ontvangen 

Het pakket bestaat uit ongeveer 10 bollen!


I have a lot of cotton to crochet, a whole lot!
So I decided to give away some

What do you do?
*follow my blog (also Bloglovin)
*follow me on Instagram (@karingroenewoud)
*like the post on instagram and share!
*tag yourself in the post on IG and write down why you 
 should receive the cotton (not mercerised)

The package contains about 10 cotton balls!


turquoise aquarel Blue
 With Love,

Karin

4 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's met een fijn verhaaltje. Krijg ik nog meer zin in de zomer van! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's met een fijn verhaaltje. Krijg ik nog meer zin in de zomer van! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke plek en mooie foto's ga je volgen liefs Esther ( IG Plodekus ) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto"s en wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad ! ik vind je tuin ook zo zomers! en de mexicaanse deken is echt te gek! groetjes esther (essiebirdies)

    BeantwoordenVerwijderen