donderdag 24 maart 2016


Join as you go á la Atty's



Vorige week heb ik van een vriendinnetje geleerd hoe je makkelijk en strak je grannies etc al hakend kunt verbinden

Ik had al wel een eigen maniertje maar dat kon beter vond ze ;-)

Ik hoop dat het fimpje duidelijk is...voor mij ook een eerste keer namelijk ;-)


Last week I learned how to join your grannies, hexies etc from a friend, a simple and neat join 

Here's a short clip, hope you'll get it...it's my first attempt ever to do this you see ;-) 







Het geeft een prachtig resultaat 









Zodra het hele kussen klaar is, zal ik een beschrijving van de lampionnetjes plaatsen 

Ik kwam een foto tegen op pinterest, maar geen beschrijving, die er ongetwijfeld zal zijn...ergens :-)

As soon as I finished my pillow, I'll get you a description of the motif , but I guess there is one, somewhere on the www ;-) 

Fijne dag! 



11 opmerkingen:

  1. Wat een manier! Maar wel veel mooier zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een manier! Maar wel veel mooier zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi wordt het op deze manier, bedankt voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goede tip! Dank je Karin , fijn paasweekend ! Groetjes esther (essiebirdies)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Esther...ik las op IG dat je het meteen in praktijk brengt? Succes met haken :-) Liefs

      Verwijderen
  5. Dank je wel voor het filmpje wat mooi ziet het er uit geweldig ik ga dit zeker toepassen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty because you get like a twisted border, like a rope in between and even though it's a joining, it's adds to the beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thx Mogsy, the result, once you've got the hang of it, is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen