dinsdag 8 maart 2016

kleurenpalet



Color rocks my World




Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt voor mijn Mexicaanse Deken. De kleur van de basis grannie (linksboven) was een 'lucky pick', de rest van de kleuren heb ik er bewust bij gekozen , wel na heeeel veel twijfelen en proberen :-)

Het is uiteraard garen van Stylecraft, de special DK
Gehaakt op haaknaal 4, en echt, het haakt heel fijn!

Op de vraag hoeveel bollen ik heb gebruikt, géén idee
Maar als ik zo gok, zal het gemiddeld 2 bollen per kleur zijn


Kies je eigen kleuren, die jou aanspreken, 'make it your own'
Natuurlijk ben je vrij om de kleuren te gebruiken die ik heb gekozen, maar er zijn zóveel prachtige kleuren.......




Deze bloemen heb ik gehaakt voor een omslagdoek



Patroon van deze sjaal kun je vinden op 




Ik ben reuze benieuwd!
Laat je het nog even weten? 


Fijne dag! 



1 opmerking:

  1. Oooh.. deze wil ik ook nog zo graag haken! Vind die van jou echt zo ontzettend mooi geworden. Mag ik vragen welk garen je hebt gebruikt voor je omslagdoek?

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen