zondag 6 maart 2016

Mexicaanse deken





Click here for English

De deken is klaar!
En boy, wat ben ik er blij mee, én trots op.

Mijn allereerste echte grote project gehaakt, zónder patroon, met een beetje inspiratie van Pinterest

Ik ben gék op Pinterest, wat een te gekke inspiratiebron!

Het is ook voor het eerst dat ik gehaakt heb met garen van Stylecraft.
Ik haak nu een jaartje en was , en ben nog steeds, erg fan van de gemerceriseerde katoentjes.
Maar ik ben óm, helemaal óm. Wat haakt Stylecraft heerlijk weg.
Het pilt niet,de kleuren zijn fantastisch en heeft niets weg van het suffige imago, wat ik altijd voor ogen had van 'wollerige wolletjes'

Laat het voorjaar en de zomer maar komen!




Klik hier voor de basis werkbeschrijving 




22 opmerkingen:

  1. Prachtig! Hoop dat ik ooit het doorzettingsvermogen jan vinden om ook een deken af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooierd is dat geworden! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig geworden Karin ! 💞

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt prachtig geworden Karin ! 💞

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Frederika, leuk dat je een berichtje achterliet!

      Verwijderen
  6. Hij is echt prachtig lieve Karin, leuk je nu ook op de blog te vinden lieve groet Esther ( plodekus) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie deken! En heel leuk dat je een blog bent gestart ! Ik volg je graag ! Groetjes Esther (essiebirdies)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je deken toch ontzettend mooi geworden! Leuk om je blog te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt prachtig geworden Karin!!
    Liefs Mabel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mabel...ik ben superduperhappy met men deken :-)

      Verwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super hip, Super mooi, en helemaal hipperdepip!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is helemaal top, en de kleuren het is een levendig palet. Echt knap!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karin,

    Ik heb de beschrijving gelezen en heb nog 1 vraagje.
    Ik begrijp de halve driehoeken van de korte kanten, maar hoe haak je de driehoeken van de lange zijkanten?

    Dank je wel alvast!

    BeantwoordenVerwijderen